VIZITATI SI:
Mobil: +40 758 88 88 42; Tel/fax: +40 241 83 16 39; E-mail: office@hotel-dorna.ro
Romana English

Termeni si Conditii

METODE DE PLATA:

1. Plata integrala Inscrieri Timpurii - prin transfer bancar

Plata integrala a serviciilor comandate se va efectua prin transfer bancar (vezi date companie si cont bancar) in termen de 7 zile de la data efectuarii rezervarii si este nereturnabila. Nu se accepta modificari si/sau anulari ale serviciilor deja comandate.
Va rugam sa ne trimiteti dovada platii pe adresa de e-mail: office@hotel-dorna.ro.

2.Plata integrala Inscrieri Timpurii - prin card

Intreaga valoare a serviciilor comandate va fi debitata automat in maxim 72 de ore de pe cardul dvs, din momentul efectuarii rezervarii, de catre partenerul nostru bancar BRD. Aceasta plata este nereturnabila si nu se accepta modificari sau anulari ale serviciilor deja comandate.

3.Garantare prin transfer bancar

In termen de 48 ore de la efectuarea rezervarii va trebui sa achitati contravaloarea primei nopti de cazare iar diferenta cu minin 7 zile inainte de data sosirii la hotel. Datele pentru achitarea facturii sunt afisate mai sus. Neachitarea facturii proforme in termenele prevazute anterior duce la anularea rezervarii.
Puteti anula rezervarea oricand fara penalizari cu minim 3 zile inaintea datei de sosire la hotel iar contravaloarea primei nopti de cazare se va returna. In caz de anulare cu mai putin de 3 zile inainte de data sosirii, sau neprezentare (no-show), contravaloarea primei nopti nu se va returna.
Va rugam sa ne trimiteti dovada platii pe adresa de e-mail: office@hotel-dorna.ro.

4.Garantare prin card

In momentul in care ati ales aceasta optiune, cardul dvs va fi debitat cu contravaloarea primei nopti de cazare, de catre partenerul nostru bancar BRD. 
Puteti anula rezervarea oricand fara penalizari cu 3 zile inaintea datei de sosire la hotel (suma debitata de pe card va fi restituita). Orice anulare cu mai putin de 3 zile inainte de data sosirii, sau neprezentare (no-show), se va penaliza cu contravaloarea primei nopti.

5.Plata integrala prin transfer bancar

Aveti posibilitatea sa achitati integral valoarea rezervarii in termen de 48 de de la efectuarea acesteia.
Puteti anula rezervarea oricand fara penalizari cu minim 3 zile inaintea datei de sosire la hotel iar contravaloarea rezervarii se va returna integral.In caz de anulare cu mai putin de 3 zile inainte de data sosirii, sau neprezentare (no-show), veti fi penalizat cu contravaloarea primei nopti.
Va rugam sa ne trimiteti dovada platii pe adresa de e-mail: office@hotel-dorna.ro.

6.Plata integrala prin card

In momentul in care ati ales aceasta optiune, cardul dvs. va fi debitat cu intreaga contravaloare a rezervarii, de catre partenerul nostru bancar BRD. 
Puteti anula rezervarea oricand fara penalizari cu minim 3 zile inaintea datei de sosire la hotel iar contravaloarea rezervarii se va returna integral. In caz de anulare cu mai putin de 3 zile inainte de data sosirii, sau neprezentare (no-show), veti fi penalizat cu contravaloarea primei nopti.

7.Plata vouchere de vacanta:

In termen de 48 ore de la efectuarea rezervarii va trebui sa achitati contravaloarea primei nopti de cazare prin transfer bancar, drept garantie, iar diferenta va fi achitata la receptia hotelului in momentul sosirii sau oricand in timpul sejurului.
Contravaloarea primei nopti de cazare se poate returna daca valoarea voucherelor de vacanta acopera toata suma reservarii sau se poate folosi ca diferenta pentru valoarea rezervarii achitata cu vouchere.
Puteti anula rezervarea oricand fara penalizari cu minim 3 zile inaintea datei de sosire la hotel, iar contravaloarea primei nopti de cazare se va returna. In caz de anulare cu mai putin de 3 zile inainte de data sosirii, sau neprezentare (no-show), contravaloarea primei nopti nu se va returna.

Penalizari:

In cazul plecarilor anticipate (inainte de terminarea sejurului initial comandat), turistul va achita penalitati in valoare de 20% din suma zilelor ramase. Exceptie: Oferta Inscrieri Timpurii are plata integrala si nereturnabila.

Rezervarile sunt garantate NUMAI pana la ora 19.00; PUTETI ANUNTA POSIBILA INTARZIERE DUPA ORA LIMITA- LA NR DE TELEFON: 0241-831 639 - receptia hotelului, 0758 88 88 42 - operator sistem rezervari sau email: office@hotel-dorna.ro.

***

Clientii care achizitioneaza pachetul „demipensiune+”; "all inclusive" sau "pensiune completa" vor primi la receptie, la check-in, bratari.

Bratarile vor avea culori diferite – functie de pachetul achizitionat. Numai in baza acestor bratari se asigura accesul la bufet, in restaurant si la bar. Serviciile „all inclusive”; „demipensiune+” si "Senior 55+ - pensiune completa" constau in: mese servite in restaurant sub forma de bufet plus apa, ceai, cafea, racoritoare, aperitive alcoolice, bere, vin (bauturi autohtone). 
Vinul se serveste doar in timpul meselor la barul restaurantului.

Bar Piscina: (09:00- 23:00)- apa, cafea, ceai, racoritoare, bere (bauturi autohtone). La barul Piscina nu se serveste vin.
HOTELUL ISI REZERVA DREPTUL DE A DECIDE ASUPRA SORTIMENTELOR DE BAUTURI SI ALIMENTE PE CARE LE VA OFERI TURISTILOR.
Turistii care au optat pentru serviciile „all inclusive”, „demipensiune+” sau "pensiune completa" au obligativitatea de a purta bratara pe care o vor primi la cazarea in hotel.
Produsele oferite in sistemul „all inclusive”, „demipensiune+” sau "pensiune completa" se vor consuma numai in incinta COMPLEXULUI HOTELIER, in timpul sejurului.

Servirea meselor in regim bufet se face intre anumite ore: mic dejun 08:00- 10:00, dejun 13:00- 15:00 si cina 19:00- 21:00.

In lunile mai, iunie si septembrie masa se va servi sub forma de bufet sau a la carte functie de numarul de turisti din hotel.
In lunile iulie si august, pentru a evita aglomerarea restaurantului la inceputul meselor, receptia va sugera repartizarea pe serii a camerelor.

Accesul la piscina hotelului este GRATUIT NUMAI PENTRU CLIENTII HOTELULUI in intervalul orar 09.00-  19.00. Nu se poate face rezervare de sezlong.
CAMERELE SUNT DOTATE CU RACITOARE TIP MINIBAR, ACESTEA NEFIIND IN MASURA SA PASTREZE ALIMENTE, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici decat, cel mult, peste noapte. Avand in vedere ca nu sunt conditii de pastrare in echipamente cu regim termic controlat, NU ESTE PERMIS ACCESUL IN HOTEL CU ALIMENTE SAU BAUTURI DIN EXTERIOR.
Minibarurile din camere sunt incarcate cu bauturi racoritoare diverse, bere, vinuri, dulciuri, alune, etc - contra cost. Toate aceste produse SUNT PRECIZATE IN FISA DE CONSUM A MINIBARULUI si scoaterea acestora din racitor va fi considerata ca si intentie de consum, determinand incarcarea valorii produselor lipsa din minibar in contul camerei, solicitandu-se clientului achitarea acestora.

Hotelul ofera gratuit doua sezlonguri si umbrela pe plaja pentru o camera, doar turistilor care achizitioneaza pachetul ALL INCLUSIVE.

Structura cazare:
In camerele duble matrimoniale pot fi cazate maxim 2 persoane adulte si un copil de pana la 7 ani  in acelasi pat cu parintii. 
In camerele duble twin pot fi cazate maxim 2 persoane adulte si un copil sau adult care achita contravaloarea serviciilor functie de varsta si facilitati.
In camerele duble matrimoniale cu canapea extensibila pot fi cazate maxim 2 persoane adulte si 2 copii care achita contravaloarea serviciilor functie de varsta si facilitati.

Facilitati pentru copii (cazati in camera cu 2 adulti):

Copiii cu varsta cuprinsa intre 0 - 6,99 ani au gratuitate, fara pat suplimentar, sau achita 40% din pachetul unui adult si beneficiaza de pat suplimentar;
Pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 7-11.99 ani se va achita 40% din tariful unui adult;
Pentru a treia persoana peste 12 ani se va achita 70% din tariful unui adult, oferindu-se pat suplimentar.

De la facilitatile mai sus mentionate fac exceptie ofertele speciale: Seniori 55+; Prichindel - all inclusive; Litoralul Pentru Toti - all inclusive.

ACCESUL CU ANIMALE DE COMPANIE NU ESTE PERMIS.

Cererile suplimentare de tip: patut pentru sugar, persoane cu dezabilitati locomotorii, restrictii de consum alimentar (diabetici), vegetarieni, PENTRU A LE DA CURS, trebuie sa fie mentionate in rezervare.
Parcarea autovehiculelor clientilor hotelului este pusa la dispozitie in PARCARE- proprietatea PRIMARIEI CONSTANTA, in limita locurilor disponibile. HOTELUL NU PERCEPE TAXA DE PARCARE; nu rezerva si nici nu asigura locuri de parcare. 

Activitatea teraselor si restaurantelor din jurul hotelului DORNA nu se afla sub administrarea hotelului, fiind activitati private independente. Respectarea de catre aceste terase a normelor si regulilor de exploatare stabilite pentru perioada estivala este la unica decizie a administratorilor acestor localuri, hotelul neputand fi raspunzator de abaterile acestora, depasirea nivelului admis de sonorizare sau a orelor limita convenite. 

Rezervarile sunt garantate NUMAI pana la ora 19.00; PUTETI ANUNTA POSIBILA INTARZIERE DUPA ORA LIMITA- LA NR DE TELEFON: 0241-831639 - receptia hotelului, 0758 88 88 42 - operator sistem rezervari sau email: office@hotel-dorna.ro
La cazare turistii vor achita taxa de statiune la receptia hotelului.